onsdag 12 januari 2011

What to do?!

Nu börjar jag bli less på min dåligt fuckade dygnsrytm.. Är trött men kan inte somna på kvällen/natten. Men på morgon/på dagen kan jag sova hur bra som helst.
Eftersom jag inte somnat än så tänker jag fortsätta vara uppe natten igenom. Har ett tidigt möte med arbetsförmedlingen och jag vet att om jag somnar så kommer jag inte ta mig upp.

Aja, har iaf suttit och lekt lite med bilder. Tyckte det var dags för en liten bildbomb nu. ^^
Många av bilderna är från när jag var i skåne hos Hjärtat. :D
Och just ja, fixade en ny header med som ni ser. ^^

Supra ligger och myser i sängen hos Ida. ^^



Älskling posar vid ljuset han fick av mig när han var hemma.

På ljuset står det:
Du gör mig lycklig
En enorm lyckokänsla sprider sig
genom hela kroppen när jag ser dig.
Vi behöver inte ens säga något
allt känns bara så bra. Du finns
ständigt i mina tankar och jag
längtar tills nästa gång vi ses.




Soffmys med hjärtepojk! <3



Jag kunde inte låta bli att springa ooh fotografera medans jag städade. ^^
Det är så fint över Skälderviken och framförallt när solen går ner! :D



Fina, fina älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar