måndag 10 januari 2011

Sådärja

Jag kanske borde fundera över att vända tillbaka dygnet?
Klockan är 3.37 på morgonen och jag sitter och leker med bilder på datorn. :P

Igår vid det här tiden var Laura här. Då hade vi spelat kort en massa timmar och även varit ute med hundarna på isen mitt i natten.
Sedan någon gång på morgonkvisten fick vi för oss att vi skulle måla en tavla.

Så.. Vi lät kreativiteten flöda. ^^ Tror vi var klara strax efter 6 i morse. :P
Här är resultatet:






Sedan slänger jag in en bonusbild på Supra. Hon växer och växer den lilla skiten. ^^



GNATT!

9 kommentarer:

  1. Äntligen en bild!! ;D
    Hon har mycket mer vuxen skalle nu. :) Hon är så fin!
    Vet du någon med körkort och bil som vill köra till Umeå den 19:e februari förresten? Vill ställa ut Dewi, men helst inte åka tåg/buss. :P
    /Mia&Dewi :)

    SvaraRadera
  2. Haha Ja det har tagit ett tag. :P
    Ja hon börjar bli stor den lilla skiten. ^^
    Körkort har jag. Bil var det värre med. =/
    När går anmälan ut och vad kostar det? Är det inoff eller officiell?

    SvaraRadera
  3. http://www.vbkk.skk.se/utstallning/vasterbottensmastarn.htm

    Det är en inoff, valp&junior utställning. 160kr, sista anmälningsdatum 28/1.

    Du vet ingen som kan låna ut bil då? :)
    /Mia

    SvaraRadera
  4. Okej, ska kolla upp det. ^^^
    Njae.. Brukar ha svårt att få tag på bil.. Men ska tänka.
    Var är det du bor?

    SvaraRadera
  5. Hej Jenixx, såg att du har amstaff, har lite hundhalsband, utstälningskedjor och dylikt till salu, hamnade på din sida när jag sökte lite på amstaff, hoppas det var ok? har själv amstaff så tänkte om du var intresserad? :)
    Mvh Josephin

    SvaraRadera
  6. Jag bor i Mörsil. :P Du bor i Hoting va? Äsch, skriver på fb istället. Lättare så :)

    SvaraRadera
  7. Josephin:
    Kollade på din blogg och svarade där. =)

    Mia: Jajjemen. Ja gör så. =)

    SvaraRadera
  8. gå in på min mejl angående snakelänken:) josephin_eriksson@hotmail.com Mvh Josephin

    SvaraRadera