torsdag 6 januari 2011

Lugnt och skönt

Mamma har nyss åkt till Rossön och hundarna ligger i sina burar och vilar lite efter allt bus nu på eftermiddagen. Det är helt tyst och lugnt här hemma. ^^

Jag börjar fundera över om det är nåt fel på mig..
Jag har städlust! Fattar ni hur konstigt det är eller? Eftersom att jag är en äckelfitta så måste ni ju förstå allvaret i detta! :O
Helt plötsligt så började jag rensa bland en massa saker i köket. Kastade och ställde fram. Sen helt plötsligt var disken borta! =/

Just nu funderar jag över om det är mitt rum, köket eller vardagsrummet som ska bli nästa anhalt. Tänkte passa på lite till nu innan bäbis kommer så vi kan ligga och mysa i soffan utan att ha dåligt samvete. ^^

Herrå!

2 kommentarer:

  1. JA nåt fel va det men herre gud så fint det blev!!
    JÄTTEKUL o komma hem o se hur fint du gjort <3

    men att du är en äckelfitta tycker jag att ta i väl i överdrift!1

    SvaraRadera
  2. Hahaha Ja men ändå. :P
    Ja det blev faktiskt fint. Kul du blev glad! <3

    SvaraRadera