måndag 3 januari 2011

Årets första inlägg

Sådärja. Då är nyår och nästan tre dagar till avklarat. ^^

Blev inte Mattssons på nyår utan det blev Folkan ist. ^^ Hade rätt tråkigt först. (det blir väl vad man gör det till :P) Men sedan blev det desto roligare. =)
Pratade med lite folk som jag inte direkt hade väntat mig att komma i fyllekonversation med men så blev det och kul var det. ^^ Haha!
Blev lite mycket dricka för mig framåt slutet så det gick väl inte direkt snabbast att komma fram till Valån. Men, men. Jag hade kul iaf. ;)


Sedan dess har jag mest vart hemma, med Sebbe eller i Valån o hälsat på Alice och puppisar. ^^
Inte någon jättespeciellt som hänt tror jag.


Jag har idag bestämt mig för en sak. Men vad är hemligt. En sorts pakt med mig själv. =)



Idag har jag oxå fixat mitt CV så jag är både stolt och nöjd över mig själv.
Nu ska jag hänga tvätt i källaren, ge Supra kvällsfika och ta ut henne innan jag ger mig av till Sebbe. <3

4 kommentarer:

  1. Nej nej! Det är tiken hon bor med som har valpar.
    Alice får inte ha bebisar. Det har jag berättat för henne. Hon såg så sugen ut när hon fick träffa en av valparna för första gången.

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaha! Ja Freja har också varit sugen på iaf lite rajtantajtan med grannhunden:P Hon är nog lite bebissjuk hon också:D

    SvaraRadera
  3. Hahaha Okej. :P
    Ja Alice såg så sjukt bebissugen ut så jag fick förklara för henne vänligt men bestämt att hon är en skithund och inte får föra det vidare. ;)
    Näe inte lika brutalt ärligt men ändå. :P

    SvaraRadera