fredag 17 december 2010

Time to say goodbye..

Snart är det återigen dags att lämna skåne.
Känns tråjkigt för jag har haft riktigt kul även denna gång. Toppen var ändå att träffa morfar och Laila! Men känns tråkigt att jag bara hann träffa mormor en kort stund. Och även tiden hos Ida blev kort.

Men förhoppningsvis är jag ju tillbaka igen i januari. ^^


Nu har jag nyss badat i Idas badkar. :D
Ska klä på mig, fixa håret, sminka mig och måla naglarna innan vi beger oss iväg. Och så ska vi äta våra megasmaskiga cupcakes!! MUMMA! ^^


Älskling - vi ses snart igen! <3

6 kommentarer:

  1. förhoppningsvis kommer du hit och hälsar på nångång oxå!!! :)

    SvaraRadera
  2. Ja de gör vi älskling! <3 Bara 4 dagar kvar nu! Älskar dig min snuttunge <3

    SvaraRadera
  3. Anonym: Kanske jag hade kunnat om du hade sagt vem du va. :P

    Baboo: Ja... Dom längsta dagarna ever!
    Älskar dig med Bäbis! <3

    SvaraRadera
  4. haha tss.. jag vet inte riktigt om jag tror på det tyvärr :( känns inte som så! du kan ju alltid gissa vem det är ;)

    SvaraRadera
  5. Näe jag tänker inte sitta och gissa. :P

    SvaraRadera
  6. Haha tööönt :P har du inte ens en aning? ;)

    SvaraRadera