söndag 19 december 2010

Home again

Nu är jag hemma igen. Orkade fan inte blogga igår för jag var helt döslut när jag kom hem.
Enbart 23 (!) timmar tog det mig från dörr till dörr.
Åkte från Bromölla 17. Kom till hässleholm strax före 18. 18.30 skulle tåget gå.
När det var dags för tåget att komma ropade dom ut att det var försenat. Det skulle dyka upp 19.45.

Träffade en tjej som oxå skulle med tåget så vi tog sällskap in, tillsammans med hennes pojkvän som var med oss ett tag innan han åkte hemåt, för att vänta in tåget som bara blev mer och mer försenat.
Medans vi vänta hann vi dricka upp kaffe, handla subway-mackor, prata en massa och röka åtskilliga cigaretter.
22.00 dök tåget äntligen upp på perrongen!

Min vagn var märkt med att man inte fick ha hund med sig. Så jag pratade med en gubbe som sa att man visst fick det, dom hade varit tvugna att byta ut vagnen.
Ett pluss var ju definitivt att det var liggvagn och inte sittplatser som jag beställt. Alltså fick jag sova liggandes. :D haha

Under resan blev vi mer och mer försenade. Vi skulle vara i Östersund 6.15 men var inte där förrän 9.20. Då hade sista bussen hunnit gå för över en timme sedan.
Alltså fick jag vänta till kl 14.15 innan det gick en buss mot Hoting.



Men som tur var kom min älskade Sambo! Hon höll mig sällskap hela tiden på station och gick tillsammans med mig, Supra och all jävla packning upp till busstation. :D
Var så sjukt kul att se henne igen! Jag saknar henne så förbannat mellan varven..
Vi kollade på bilder från skåneresan och även bilderna som blev tagna i stan i sommras. Haha Underbart!! xD
Några av dem kommer att publiceras här på bloggen framöver. ^^


Idag har jag haft en rätt värdelös dag. Tänker inte ens gå in på detaljer.
Men det finns en hel del folk som lägger sig i en jävla massa som dom inte har med att göra. Jag hatar er!
MEN jag orkar faktiskt inte bry mig om era patetiska försök.

2 kommentarer:

  1. Saknar dig ju en massa gumman! Önskade att vi träffades oftare. Så jäkla kul att titta på alla foton o tänka tillbaka på sommarens äventyr :) Hoppas jag få se dig här snart :) PUssPuss Sambon

    SvaraRadera
  2. Ja jag saknar dig oxå en massa! Men vi sågs ju igår igen iaf. :D Alltid något. :D Haha
    pusspuss

    SvaraRadera