onsdag 22 december 2010

Snart jul då ^^

Igårkväll gick jag hem till Jessica och Ante.
Jessica höll på att baka knäck så jag hjälpte henne att hälla upp i formarna och äta lite. ^^
Det var kul, jag har ju som aldrig gjort knäck jag. :P
Sedan satt vi o prata, rökte, drack Julkaffe a la Ante och fixade mina naglar. Skitkul var det att äntligen träffa Jessica igen. :D
Dessutom hade hon köpt en julklapp till mig!! En grön och glittrig Agoradrake som sitter på en mc. Helt underbar. :D
(ena vingen hade lossnat så jag började med att superlimma den. Men nu är den som ny)

Klockan blev rätt mycket innan jag gick hem i iskylan. Underbara -25grader.
Sen ringde jag Bäbis och pratade lite innan jag däckade.


Vaknade faktiskt tidigt idag trots den sena läggningen. Strax efter ringde Sebbe mig. Timing! :D

Sedan har jag städat lite, diskat o fixat lite här hemma. Överallt utom mitt rum som faktiskt ser värst ut.. Haha

Mamma och jag gick på fiket en stund med. En god stut med julskinka och senap. Mumma!!
Nu har vi typ nyss kommit hem och varit ute med kräken. <3


Nu ska jag ta och fixa lite smått på rummet innan hjärtat dyker upp. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar