måndag 27 december 2010

En riktigt mysig jul :D

Nu har vi haft en supermysig jul jag och Sebbe. =)
Vi sov hos honom. När vi hade klivit upp planerade vi hur dagen skulle bli.
Där stannade vi och kollade på Kalle Anka o myste. Sen duschade vi och då kom Kenneth.
Sen blev det julbord och klappöppning innan vi åkte till valån. =)

Jag fick ett jättefint presentset av Pia där det var tvål, handduk, badskum och bodylotion. Och så fick jag en superfin svart smideslampa! :D


Sedan blev det valån där det var fullt av folk och framförallt hundar. Sara hade Arwen med sig, mamma hade Olga och vi hade Supra. Sen var ju Alice och Zaga +valparna (ett dygn gamla) så det var hundar i alla rum. ^^

Det blev mer julmat så fort vi kom dit. Och sedan mer julklappar. ^^
Jag fick pengar av mormor, en tröja +rosa underställ +morgonrock av mamma och Erje, ett armband av Samuel och örhänge +halsband av Sara. Av hjärtat fick jag en cd-skiva. :D

Känns som att jag glömt nåt.. Just ja! Fick en superfin mugg av Sara också. Säkert nåt mer med. ^^


Supra fick två paket. Ett av mig och Sebbe plus ett av mamma o Erje.
Hon va så söt när hon fick öppna dom själv. ^^
Den tjejen har blivit stora flickan idag. Nu har hon börjat löpa. Så nu hoppas vi på en liiite lugnare Supra framöver. ;)


Ikväll är Sebbe ute på dansen. Jag och Supra ligger istället och slöar framför en värdelös film i soffan. ^^ Myyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar