torsdag 20 januari 2011

Something's wrong

Inlägg 120!
Och ja, någonting måste vara fel. :P

Min dygnsrytm på senaste är sjukt rubbad! Jag kliver upp sjuukt tidigt på morgonen, typ fyra, och sen kan jag sova typ fyra timmar mitt på dagen, upp igen några timmar och sen sover jag 4 timmar på natten.

Idag var jag uppe med tuppen igen. Så när kl var 7 passade jag på att slänga in första maskinen med tvätt. :P


Jag har bloggat sjukt dåligt på senaste. Men det finns en anledning!
Jag och tre tjejer har startat upp ett projekt: En blogg om vårt liv med sk kamphundar. Det kommer vara blandat med text och bilder ur våran vardag med dessa hundar, diskussioner, frågeställningar m.m.
IMORGON kommer bloggen publiceras för allmänheten! :D

Nu är det dags att gå ner till tvättstugan igen. ^^
Herrå!

2 kommentarer:

  1. Länkar du till den bloggen härifrån? :)

    SvaraRadera
  2. Självklart! Den är publicerad för allmänheten nu så jag kommer länka den i nattens inlägg. =)

    SvaraRadera