tisdag 14 december 2010

Lugn dag

Idag har jag inte gjort så mycket när Sebbe va på skolan. Tog det bara lugnt, plockade fram kameran och tog en massa kort på solnedgången. ^^
Sem diskade jag bort disken.

Jag har slängt upp lite bilder på Supra på forumen idag. Och efter önskemål så ska jag se till att bli bättre på att lägga upp bilder på henne här med. ;)
Önskar bara att jag hade haft en egen dator eller eventuellt en extern hårddisk att slänga in mina bilder på.
Blir ju strax över 1000bilder när kameran är full så ett USB-minne känns lite litet. Men, men. ^^

Min duktiga bäbis står och lagar mat nu. Luktar underbart!
Blir karrékotletter, ris och gräddsås. :D Mumma!!

Sen ska vi pyssla och plugga innan det blir läggdags.


På torsdag morgon åker jag till Bromölla igen och hälsar på Ida och Supra! :D
Blir där till fredagkväll då vi åker tillsammans till Hässleholm och sen hemöver.
Känns tråkigt att skånebesöket redan är över.. Men det blir fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar